lørdag, 31 december 2016 11:01

Prisliste 2017
for Dansk Narkolepsiforenings årsmøde/kursus på
Best Western Hotel Fredericia, Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia

Ikke-medlemmer er også meget velkomne til at deltage i Dansk Narkolepsiforenings årsmøde, men prisen er så 500kr højere end annonceret i prislisten her. Ønsker du at deltage skal du sende en mail til foreningens kasserer Connie Landstedt på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

* Bemærk: I pakke A og B er de nævnte priser inkl. overnatning pr. person, uanset om overnatning sker i enkeltværelse, dobbeltværelse eller som ekstra opredning i dobbeltværelse.

Pakke A:
Deltagelse fra fredag til søndag med 2 overnatninger i dobbelt eller enkeltværelse inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram:

• Pris pr. person*:    kr.    1.995

Pakke B:
Deltagelse fra lørdag til søndag med 1 overnatning i dobbelt eller enkeltværelse inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram:

• Pris pr. person*:    kr.    1.575

Pakke C:
Deltagelse ”kun” lørdag med aftensmad inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram:

• Pris pr person:    kr.    795

Pakke D:
Deltagelse ”kun” lørdag uden aftensmad inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram:

• Pris pr. person:     kr.    520

Pakke E:
Deltagelse ”kun” søndag inkl. indlæg og forplejning iht. kursusprogram:

******   ******  ******
Husk at du kan forsøge at ansøge din kommune om tilskud til deltagelse jf. Servicelovens § 41 (under 18 år) samt Service-lovens § 100 om merudgifter for voksne. Mht. sidstnævnte skal du dog være opmærksom på, at kommunerne kræver en kortlægning af din nedsatte funktionsevne og at der er nogle minimums-grænser, der skal være forbrugt, før end et merudgiftstilskud kan bevilliges.

******   ******   ******

Sidste frist for tilmelding og betaling er søndag den 5. februar 2017, EFTER denne dato vil tilmelding IKKE være mulig.

Såfremt hotellet kræver hel eller delvis betaling ved afbestilling eller udeblivelse, er det den tilmeldte person selv (og ikke Dansk Narkolepsi Forening,) der hæfter for dette - uanset årsag til afbestilling eller udeblivelse.

Læst 7436 gange Senest ændret onsdag, 18 januar 2017 09:54

Skriv en kommentar

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.