Årsmøder

Fokus på viden og erfaring:

Dansk Narkolepsiforening afholder hvert år en medlemsweekend, hvor vi dels holder generalforsamling og dels sammensætter et kursusprogram med direkte relevans for patienter med narkolepsi. Emner og fokusområder varierer, men vi bestræber os på, at holde et højt fagligt niveau. Vi har som regel altid en neurolog til at fortælle om narkolepsi og Professor Poul Jennum, fra Center for Søvnmedicin i Glostrup, har trofast stillet op til de fleste møder igennem mange år.

Inspiration fra andre med narkolepsi:

Erfaringen er, at det er vigtigt for patienter at få mulighed for at møde andre, som lever med samme udfordringer. Det er vigtigt, at have nogen at spejle sig i og finde inspiration til at leve et godt og aktivt liv med narkolepsi. Så vi kan kun anbefale at spare op til, at deltage i næste Årsmøde.

Gavekort til kommende Årsmøder:

Det er muligt at købe GAVEKORT til deltagelse i DNFs årsmøder. Gavekortene koster 300 kr. og dét er da årets gode gaveidé! Gavekortene kan til enhver tid erhverves hos foreningens kasserer.

Inspiration fra tidligere Årsmøder og omtale af kommende:

Du finder det med et klik i den blå topmenu under:

>> Forening / Årsmøder / "årstal" >>