tirsdag, 23 januar 2018 22:44

Prisliste 2018

Prisliste 2018 for Dansk Narkolepsiforenings årsmøde/kursus på
Best Western Hotel Fredericia, Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia

* Bemærk: I pakke A og B er de nævnte priser inkl. overnatning pr. person, uanset om overnatning sker i enkeltværelse, dobbeltværelse eller som ekstra opredning i dobbeltværelse.

Pakke A:
Deltagelse fra fredag til søndag med 2 overnatninger i dobbelt eller enkeltværelse inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram (se bagsiden):

- Rabatpris medlem – pris pr. person, *: kr. 1.615
- Ikke-medlem – pris pr. person, *: kr. 2.115

Pakke B:
Deltagelse fra lørdag til søndag med 1 overnatning i dobbelt eller enkeltværelse inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram (se bagsiden):

- Rabatpris medlem – pris pr. person, *: kr. 1.195
- Ikke-medlem – pris pr. person, *: kr. 1.695

Pakke C:
Deltagelse ”kun” lørdag med aftensmad inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram (se bagsiden):

- Pris pr person: kr. 795

Pakke D:
Deltagelse ”kun” lørdag uden aftensmad inkl. indlæg, generalforsamling og forplejning iht. kursusprogram (se bagsiden):

- Pris pr. person: kr. 520

Pakke E:
Deltagelse ”kun” søndag inkl. indlæg og forplejning iht. kursusprogram (se bagsiden):

- Pris pr. person: kr. 405

Husk at du kan forsøge at ansøge din kommune om tilskud til deltagelse jf. Servicelovens § 41 (under 18 år) samt Service-lovens § 100 om merudgifter for voksne. Mht. sidstnævnte skal du dog være opmærksom på, at kommunerne kræver en kortlægning af din nedsatte funktionsevne og at der er nogle minimums-grænser, der skal være forbrugt, før end et merudgiftstilskud kan bevilliges.

Sidste frist for tilmelding og betaling er mandag den 5. februar 2018
EFTER denne dato vil tilmelding IKKE være mulig

Såfremt hotellet kræver hel eller delvis betaling ved afbestilling eller udeblivelse, er det den tilmeldte person selv (og ikke Dansk Narkolepsi Forening,) der hæfter for dette - uanset årsag til afbestilling eller udeblivelse.

Læst 705 gange Senest ændret tirsdag, 23 januar 2018 22:46

Skriv en kommentar

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

• Prisliste 2018 Læs mere
  • Kursusprogram for årsmødet 9.-11. marts 2018 Læs mere
  • Invitation til Dansk Narkolepsiforenings 30 års jubilæum og årlige kursus- og medlemsweekend Læs mere